شرکت امید بتون :: راه سازی ، ابنیه فنی

راه سازی و پل سازی

  • امید بتون: راهسازی و پل سازی

    امید بتون: راهسازی و پل سازی

  • امید بتون: راهسازی و ابنیه فنی

    امید بتون: راهسازی و ابنیه فنی

امید بتن

وب سایت رسمی شرکت امید بتون : راه سازی ، ابنیه فنی

شركت راهسازي و ساختماني امید بتون درسال 1367 با هدف فعالیت در زمینه احداث پروژه های عمرانی و صنعتی تأسیس گردیده و به شماره ثبت 16711 در اداره کل ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است . شرکت امید بتون به عنوان یک شرکت بخش خصوصی ، پروژه های متعددی را در رشته های راهسازی  ، ساختمانی ، پل سازی وابنیه فنی به اتمام رسانده و در حال حاضر پروژه های دیگری را در رشته های یاد شده در دست احداث دارد . اين شركت داراي پايه‌يك در رشته راه ، پايه 5 در رشته آب و پايه 5 در رشته تاسیسات از سازمان مدیریت و برنامه ریزی جمهوری اسلامی  ایران می باشد .

این شرکت با هدف فعالیت در زمینه راه سازی، حفاری، شمع ریزی، پل سازی  و سایر پروژه های عمرانی در تمام زمینه ها تأسیس گردیده و تاکنون علاوه بر مشارکت در پروژه های ملی، بیش از 10 پروژه مختلف بزرگ عمرانی را با موفقیت به اتمام رسانیده است تا علاوه بر ایجاد اشتغال، سهم بسزای در توسعه راه ها و عمران میهن عزیز داشته باشد.

لازم به ذکر است که درصد عمده فعالیتهای شرکت امید بتن در مناطق محروم کشور صورت گرفته است و درعین حال بیشترین قراردادها مربوط به پروژه های زیربنایی و مربوط به توسعه راه در سطح کشور عزیزمان،ایران،می باشد.

به دنبال اجرای بیش از ده ها پروژه عمرانی و صنعتی در مناطق مختلف جغرافیایی و دستیابی به جدیدترین روش ها و استانداردهای فنی و اجرایی ، اینک شرکت امید بتون با استفاده از دانش مدیران مجرب و کارشناسان و متخصصین متعهد خود ( بیش از 50 نفر نیروی انسانی ) و برخورداری از حجم بالای امکانات و تجهیزات و ماشین آلات کاملاً تخصصی و پیشرفته ( بیش از 100 دستگاه ) ، آمادگی این را دارد تا پروژه های عمرانی بزرگ و پیچیده را در صعب العبورترین مناطق کشور و در کمترین زمان ممکن با رعایت کلیه استانداردها و مشخصات فنی اجرا نماید .

شرکت امید بتن تاکنون با کارفرماهای متعددی از قبیل وزارت راه و شهرسازی  همکاری داشته است که از تمامی آن ها تشویق نامه و تقدیرنامه دریافت نموده است. 

آخرین اخبار و مطالب

پروژه احداث قطعه 4 باند دوم بزرگراه بابامیدان-گچساران-بهبهان

پروژه احداث قطعه 4 باند دوم بزرگراه بابامیدان...

احداث قطعه 4 باند دوم بزرگراه بابامیدان-گچساران-بهبهان به علاوه احداث پل بزرگ خیر آباد

ادامه مطلب
پروژه تقاطع غیر همسطح قدس بندر عباس

پروژه تقاطع غیر همسطح قدس بندر عباس

پروژه مورد نظر در تقاطع بلوار شهید حقانی و شهید بهشتی بندرعباس واقع شده است که شامل دو پل بتنی 7 دهانه به طول حدود 400 متر می باشد.

ادامه مطلب
30 مین سالگرد تاسیس شرکت امید بتون

30 مین سالگرد تاسیس شرکت امید بتون

مراسم 30مین سالگرد تاسیس شرکت امید بتون و تقدیر از همکاران عزیز

ادامه مطلب
قهرمانی تیم امیدبتون ممسنی در فوتبال لیگ برتر استان فارس

قهرمانی تیم امیدبتون ممسنی در فوتبال لیگ برتر...

تیم فوتبال امیدبتون ممسنی در فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر بزرگسالان استان فارس عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کرد ؛

ادامه مطلب

ایران را دوست بداریم

امروزه ما در جهانی زندگی می کنیم که به سرعت در حال تغییر می باشد، محیطی که احتیاج به تصمیم گیری واکنشی داشته و تغییرات تشکیلاتی به سرعت و بصورت موثر در موارد منابع انسانی و منابع مصالح انجام گیرد.

شماره تماس :07136383287